Platform met hoge aaibaarheidsfactor

Beestjes zonder pootjes en baasjes zonder geld. En dat terwijl de beestjes pijnvrij zouden zijn met een prothese of orthese. ‘Daar moeten we wat mee!’ Aldus Patrick, Marion, Paul en Ilva. Vier mensen met een missie zetten zich hiervoor in vanuit een nieuwe stichting.

De Vormstrateeg werd ingezet voor het bedenken van de naam en huisstijl. En zie hier: stichting Nala presenteert zich!

Als Vormstrateeg vinden we het belangrijk om écht te begrijpen wie onze samenwerkingspartner is. Wie moeten er worden geholpen? Hoe kunnen mensen hun hulpvraag uitzetten en wie doneert? Als het zou kunnen, kruipen we in de huid van onze samenwerkingspartner. Marion: ‘We hadden helemaal geen voorstelling van het traject. We dachten: ‘We willen een logo, we vragen een bureau en zij gaan ontwerpen.’ Al die achtergrondvragen hadden we totaal niet verwacht. Achteraf snap je wat de functie ervan is en dat heeft ertoe geleid dat het logo nu helemaal eigen is. Alsof we het zelf hebben ontworpen!’

‘Ik word echt blij van het logo!’ zegt Ilva. Marion: ‘We komen echt schrijnende situaties tegen, maar het logo is heel positief. Het is grappig, speels en spreekt iedereen aan.’ Dat moet ook, want stichting Nala is een crowdfundingsplatform dat een positieve wending geeft aan dieren die het nodig hebben.

Meer weten over het ontstaan van de naam? Lees meer in het portfolio! En zoek je nog een uitstekend goed doel? Kijk eens op stichting Nala.

Wil je weten wat we voor jou kunnen betekenen?