Een goed implementatietraject
zorgt voor consistentie
Het huisstijl-implementatietraject is het meest onderschatte onderdeel van het huisstijltraject. Het is veruit het meest tijdrovende en kostbare onderdeel.
Allereerst inventariseren we welke items ontwikkeld moeten worden en wat de productiekosten zijn. De Vormstrateeg kan alle items in huis ontwerpen en productie klaarmaken. Maar als je liever een eigen ontwerper of drukkerij inzet, kan de Vormstrateeg deze wegwijs maken in de nieuwe huisstijl en meer een coördinerende rol nemen. Vervolgens adviseren wij welke implementatiestrategie past bij de organisatie.
‘Mijn organisatie heeft een uitstraling waar je ‘U’ tegen zegt. En niet alleen het resultaat is mooi, de weg er naartoe was dat ook.’
Onze aanpak
Merkdenken zit in ons DNA en dat is wat we graag ieder binnen ons eigen specialisme voor onze klanten doen. Wij bezitten een natuurlijke nieuwsgierigheid om boven tafel te krijgen wat de écht onderscheidende elementen zijn van jouw organisatie.
– Nadji van den Broek –
Klopt alles zoals het bedacht was?
Tijdens het implementatietraject komt de huisstijl tot wasdom: alles wat is bedacht, toetsen we in de praktijk. Je mag van ons een pragmatische aanpak verwachten. Hoeveel huisstijlonderdelen zijn er, hoe werkt de organisatie en wat is het meest kosten efficiënt. Daarop baseren wij onze aanpak.
Vaak hebben wij al jarenlang een relatie met onze klanten. We zijn dat externe bureau dat je altijd kunt benaderen alsof we een collega zijn. Jouw vaste (web)design of communicatiecollega!
Ben jij op zoek naar zo’n sparringpartner?