Unieke pakkende naam met gevoelswaarde

Om tot een passende naam te komen, is het belangrijk om inzicht te krijgen in de kernwaarden van het merk. Het ontwikkelen van een merknaam is een gezamenlijk traject waarvoor wij enkele interactieve methodes hebben ontwikkeld.

Voor diverse bedrijven hebben wij de merknaam ontwikkeld. Het traject van naamontwikkeling kunnen wij als losse dienst aanbieden maar we kunnen uiteraard ook de volgende stap zetten en dat is het visualiseren van het merk. Relaties waarvoor wij de naam hebben ontwikkeld, hebben ons tevens gevraagd het logo en de huisstijl te ontwikkelen.

Bewegingsvisie is een groep van vijftien samenwerkende orthopedische instrumentmakers. Een belangrijke doelstelling is om een persoonlijke dienstverlening te combineren met zorg van het hoogste niveau. Dat wordt bereikt door met elkaar samen te werken en zoveel mogelijk praktische en vakinhoudelijke kennis te delen.

Amstelkwartier is een nieuwe wijk tussen de Spaklerweg en de Duivendrechtsevaart. Hier ontstaat een gevarieerde groene buurt om te wonen, te werken en te recreëren. Kenmerkend aan de wijk zijn het park en de monumentale panden van de voormalige Zuidergasfabriek. Deze krijgen een nieuwe bestemming voor de buurt. De wijk wordt in 3 fases gebouwd. In totaal komen er ongeveer 3300 nieuwe woningen in het Amstelkwartier.

De knieontlaster is een innovatie binnen de kniebeschermingsproducten. We zeggen het gewoon zoals het is: knieën zijn niet gemaakt om op te leunen. Met de knieontlaster doe je dat ook niet; de knieën worden maar liefst 80-90% ontlast en dat is ongekend; met geen enkel ander kniebeschermingsproduct kun je dit bereiken. De uitstraling van de communicatieuitingen is sterk, degelijk, stoer en krachtig. De knieontlaster wordt in de markt gezet onder de naam Qniel.

naam
Bewegingsvisie

pay off
Persoonlijk in orthopedie

naam
Amstelkwartier

naam
Qniel

pay off
Knee saver

Bewegingsvisie is een groep van vijftien samenwerkende orthopedische instrumentmakers. Een belangrijke doelstelling is om een persoonlijke dienstverlening te combineren met zorg van het hoogste niveau. Dat wordt bereikt door met elkaar samen te werken en zoveel mogelijk praktische en vakinhoudelijke kennis te delen.

naam
Bewegingsvisie

pay off
Persoonlijk in orthopedie

Amstelkwartier is een nieuwe wijk tussen de Spaklerweg en de Duivendrechtsevaart. Hier ontstaat een gevarieerde groene buurt om te wonen, te werken en te recreëren. Kenmerkend aan de wijk zijn het park en de monumentale panden van de voormalige Zuidergasfabriek. Deze krijgen een nieuwe bestemming voor de buurt. De wijk wordt in 3 fases gebouwd. In totaal komen er ongeveer 3300 nieuwe woningen in het Amstelkwartier.

naam
Amstelkwartier

De knieontlaster is een innovatie binnen de kniebeschermingsproducten. We zeggen het gewoon zoals het is: knieën zijn niet gemaakt om op te leunen. Met de knieontlaster doe je dat ook niet; de knieën worden maar liefst 80-90% ontlast en dat is ongekend; met geen enkel ander kniebeschermingsproduct kun je dit bereiken. De uitstraling van de communicatieuitingen is sterk, degelijk, stoer en krachtig. De knieontlaster wordt in de markt gezet onder de naam Qniel.

naam
Qniel

pay off
Knee saver

Onze aanpak

Strategische sessie
merkidentiteit

Bedrijfsnaam
bedenken

Handelsnaam
registreren

Naamontwikkeling | Een sterke merknaam is onderscheidend, opvallend en uniek. Een merknaam ontwikkelen we voor zowel bedrijven als producten en diensten.

Nieuw Amsterdams Huys (NAH) is een gespecialiseerde woningmakelaar in Amsterdam. NAH is van mening dat de juiste makelaar het verschil maakt.
Wij staan bekend om onze uitzonderlijke klantgerichte service. Kwaliteit, service en betrouwbaarheid zijn onze kernwaarden.

LOYR is een vooruitstrevend en “no-nonsense” advocatenkantoor dat het leveren van prestaties belangrijk vindt. Wij bereiken dit door helder te communiceren en een goede werkomgeving te creëren die in balans is. Naast goed juridisch advies kun je erop vertrouwen dat wij de juiste verwachtingen scheppen, creatief zijn en praktische oplossingen bieden. Dat is waar wij voor staan. Wij hebben plezier in ons werk en wij zijn erop gebrand om voor jou het maximaal haalbare resultaat te behalen.

Revant is hét expertisecentrum voor medisch specialistische revalidatie in West-Brabant en Zeeland.

naam
Nieuw Amsterdams Huys

pay off
Thuis in Amsterdam

naam
Loyr

pay off
Advocaten van nu

naam
Revant

pay off
Medisch specialistische revalidatie

Nieuw Amsterdams Huys (NAH) is een gespecialiseerde woningmakelaar in Amsterdam. NAH is van mening dat de juiste makelaar het verschil maakt.
Wij staan bekend om onze uitzonderlijke klantgerichte service. Kwaliteit, service en betrouwbaarheid zijn onze kernwaarden.

naam
Nieuw Amsterdams Huys

pay off
Thuis in Amsterdam

LOYR is een vooruitstrevend en “no-nonsense” advocatenkantoor dat het leveren van prestaties belangrijk vindt. Wij bereiken dit door helder te communiceren en een goede werkomgeving te creëren die in balans is. Naast goed juridisch advies kun je erop vertrouwen dat wij de juiste verwachtingen scheppen, creatief zijn en praktische oplossingen bieden. Dat is waar wij voor staan. Wij hebben plezier in ons werk en wij zijn erop gebrand om voor jou het maximaal haalbare resultaat te behalen.

naam
Loyr

pay off
Advocaten van nu

Revant is hét expertisecentrum voor medisch specialistische revalidatie in West-Brabant en Zeeland.

naam
Revant

pay off
Medisch specialistische revalidatie

Sterke concepten bedenken
vinden we het leukst

Merkdenken zit in ons DNA en dat is wat we graag ieder binnen ons eigen specialisme voor onze klanten doen. Wij bezitten een natuurlijke nieuwsgierigheid om boven tafel te krijgen wat de écht onderscheidende elementen zijn van jouw organisatie. Daar kunnen en willen we namelijk wat mee: we vertalen jouw unieke onderscheidende kwaliteiten naar sterke concepten in design en copy, voor online of offline.

Vaak hebben wij al jarenlang een relatie met onze klanten. We zijn dat externe bureau dat je altijd kunt benaderen alsof we een collega zijn. Jouw vaste (web)design of communicatiecollega!

Ben jij op zoek naar zo’n sparringpartner?

‘De Vormstrateeg is een enthousiaste, meedenkende club die goede resultaten boekt.’

Lisette Kalshoven, Open State Foundation

‘Een uitstekende partner om van een creatief concept een praktisch toepasbare huisstijl te creëren.’

Alex Haks, Overtoom

‘De originele ideeën hebben effect. Precies het effect dat je wilt. Opvallen, aandacht geven en aandacht krijgen. Daarom beveel ik de Vormstrateeg van harte aan.’

Simone Dolk, Arbeidsmarktcommunicatie

‘Mijn organisatie heeft een uitstraling waar je ‘U’ tegen zegt. En niet alleen het resultaat is mooi, de weg er naartoe was dat ook.’

Annelies Braams, NedLes

‘De Vormstrateeg is fantastisch! We hebben samengewerkt als één team; niet zij en wij maar echt samen!’

Marion Voorneman, Stichting Nala

‘De communicatie is heel fijn; ze denken echt mee en ze komen met goede ideeën.’

Michael Chung, SKY muscle release

‘Ons logo is duidelijk een professioneel ontwerp dat vertelt dat we een kunstzinnige onderneming zijn. Het zorgt ervoor dat onze uitstraling een geheel vormt.’

Marie-Louise Boel, MLB Gallerie

Ben je nieuwsgierig?
Wij ook naar jou. Laten we
kennismaken!

Ben je nieuwsgierig?
Wij ook naar jou. Laten we kennismaken!