Unieke pakkende naam met gevoelswaarde
Om tot een passende naam te komen, is het belangrijk om inzicht te krijgen in de kernwaarden van het merk. Het ontwikkelen van een merknaam is een gezamenlijk traject waarvoor wij enkele interactieve methodes hebben ontwikkeld.
Voor diverse bedrijven hebben wij de merknaam ontwikkeld. Het traject van naamontwikkeling kunnen wij als losse dienst aanbieden maar we kunnen uiteraard ook de volgende stap zetten en dat is het visualiseren van het merk. Relaties waarvoor wij de naam hebben ontwikkeld, hebben ons tevens gevraagd het logo en de huisstijl te ontwikkelen.
Bewegingsvisie is een groep van vijftien samenwerkende orthopedische instrumentmakers. Een belangrijke doelstelling is om een persoonlijke dienstverlening te combineren met zorg van het hoogste niveau. Dat wordt bereikt door met elkaar samen te werken en zoveel mogelijk praktische en vakinhoudelijke kennis te delen.
Amstelkwartier is een nieuwe wijk tussen de Spaklerweg en de Duivendrechtsevaart. Hier ontstaat een gevarieerde groene buurt om te wonen, te werken en te recreëren. Kenmerkend aan de wijk zijn het park en de monumentale panden van de voormalige Zuidergasfabriek. Deze krijgen een nieuwe bestemming voor de buurt. De wijk wordt in 3 fases gebouwd. In totaal komen er ongeveer 3300 nieuwe woningen in het Amstelkwartier.
De knieontlaster is een innovatie binnen de kniebeschermingsproducten. We zeggen het gewoon zoals het is: knieën zijn niet gemaakt om op te leunen. Met de knieontlaster doe je dat ook niet; de knieën worden maar liefst 80-90% ontlast en dat is ongekend; met geen enkel ander kniebeschermingsproduct kun je dit bereiken. De uitstraling van de communicatieuitingen is sterk, degelijk, stoer en krachtig. De knieontlaster wordt in de markt gezet onder de naam Qniel.
naam
Bewegingsvisie
pay off
Persoonlijk in orthopedie
naam
Amstelkwartier
naam
Qniel
pay off
Knee saver
Bewegingsvisie is een groep van vijftien samenwerkende orthopedische instrumentmakers. Een belangrijke doelstelling is om een persoonlijke dienstverlening te combineren met zorg van het hoogste niveau. Dat wordt bereikt door met elkaar samen te werken en zoveel mogelijk praktische en vakinhoudelijke kennis te delen.
naam
Bewegingsvisie
pay off
Persoonlijk in orthopedie
Amstelkwartier is een nieuwe wijk tussen de Spaklerweg en de Duivendrechtsevaart. Hier ontstaat een gevarieerde groene buurt om te wonen, te werken en te recreëren. Kenmerkend aan de wijk zijn het park en de monumentale panden van de voormalige Zuidergasfabriek. Deze krijgen een nieuwe bestemming voor de buurt. De wijk wordt in 3 fases gebouwd. In totaal komen er ongeveer 3300 nieuwe woningen in het Amstelkwartier.
naam
Amstelkwartier
De knieontlaster is een innovatie binnen de kniebeschermingsproducten. We zeggen het gewoon zoals het is: knieën zijn niet gemaakt om op te leunen. Met de knieontlaster doe je dat ook niet; de knieën worden maar liefst 80-90% ontlast en dat is ongekend; met geen enkel ander kniebeschermingsproduct kun je dit bereiken. De uitstraling van de communicatieuitingen is sterk, degelijk, stoer en krachtig. De knieontlaster wordt in de markt gezet onder de naam Qniel.
naam
Qniel
pay off
Knee saver
Nieuw Amsterdams Huys (NAH) is een gespecialiseerde woningmakelaar in Amsterdam. NAH is van mening dat de juiste makelaar het verschil maakt.
Wij staan bekend om onze uitzonderlijke klantgerichte service. Kwaliteit, service en betrouwbaarheid zijn onze kernwaarden.
LOYR is een vooruitstrevend en “no-nonsense” advocatenkantoor dat het leveren van prestaties belangrijk vindt. Wij bereiken dit door helder te communiceren en een goede werkomgeving te creëren die in balans is. Naast goed juridisch advies kun je erop vertrouwen dat wij de juiste verwachtingen scheppen, creatief zijn en praktische oplossingen bieden. Dat is waar wij voor staan. Wij hebben plezier in ons werk en wij zijn erop gebrand om voor jou het maximaal haalbare resultaat te behalen.
Revant is hét expertisecentrum voor medisch specialistische revalidatie in West-Brabant en Zeeland.
naam
Nieuw Amsterdams Huys
pay off
Thuis in Amsterdam
naam
Loyr
pay off
Advocaten van nu
naam
Revant
pay off
Medisch specialistische revalidatie
Nieuw Amsterdams Huys (NAH) is een gespecialiseerde woningmakelaar in Amsterdam. NAH is van mening dat de juiste makelaar het verschil maakt.
Wij staan bekend om onze uitzonderlijke klantgerichte service. Kwaliteit, service en betrouwbaarheid zijn onze kernwaarden.
naam
Nieuw Amsterdams Huys
pay off
Thuis in Amsterdam
LOYR is een vooruitstrevend en “no-nonsense” advocatenkantoor dat het leveren van prestaties belangrijk vindt. Wij bereiken dit door helder te communiceren en een goede werkomgeving te creëren die in balans is. Naast goed juridisch advies kun je erop vertrouwen dat wij de juiste verwachtingen scheppen, creatief zijn en praktische oplossingen bieden. Dat is waar wij voor staan. Wij hebben plezier in ons werk en wij zijn erop gebrand om voor jou het maximaal haalbare resultaat te behalen.
naam
Loyr
pay off
Advocaten van nu
Revant is hét expertisecentrum voor medisch specialistische revalidatie in West-Brabant en Zeeland.
naam
Revant
pay off
Medisch specialistische revalidatie
Sterke concepten bedenken
vinden we het leukst
Merkdenken zit in ons DNA en dat is wat we graag ieder binnen ons eigen specialisme voor onze klanten doen. Wij bezitten een natuurlijke nieuwsgierigheid om boven tafel te krijgen wat de écht onderscheidende elementen zijn van jouw organisatie. Daar kunnen en willen we namelijk wat mee: we vertalen jouw unieke onderscheidende kwaliteiten naar sterke concepten in design en copy, voor online of offline.
Vaak hebben wij al jarenlang een relatie met onze klanten. We zijn dat externe bureau dat je altijd kunt benaderen alsof we een collega zijn. Jouw vaste (web)design of communicatiecollega!
Ben jij op zoek naar zo’n sparringpartner?
‘De Vormstrateeg is een enthousiaste, meedenkende club die goede resultaten boekt.’
‘Een uitstekende partner om van een creatief concept een praktisch toepasbare huisstijl te creëren.’
‘De originele ideeën hebben effect. Precies het effect dat je wilt. Opvallen, aandacht geven en aandacht krijgen. Daarom beveel ik de Vormstrateeg van harte aan.’
‘Mijn organisatie heeft een uitstraling waar je ‘U’ tegen zegt. En niet alleen het resultaat is mooi, de weg er naartoe was dat ook.’
‘De Vormstrateeg is fantastisch! We hebben samengewerkt als één team; niet zij en wij maar echt samen!’
‘De communicatie is heel fijn; ze denken echt mee en ze komen met goede ideeën.’
‘Ons logo is duidelijk een professioneel ontwerp dat vertelt dat we een kunstzinnige onderneming zijn. Het zorgt ervoor dat onze uitstraling een geheel vormt.’