Unieke pakkende naam met gevoelswaarde
Om tot een passende naam te komen, is het belangrijk om inzicht te krijgen in de kernwaarden van het merk. Het ontwikkelen van een merknaam is een gezamenlijk traject waarvoor wij enkele interactieve methodes hebben ontwikkeld.
Voor diverse bedrijven hebben wij de merknaam ontwikkeld. Het traject van naamontwikkeling kunnen wij als losse dienst aanbieden maar we kunnen uiteraard ook de volgende stap zetten en dat is het visualiseren van het merk. Relaties waarvoor wij de naam hebben ontwikkeld, hebben ons tevens gevraagd het logo en de huisstijl te ontwikkelen.
‘We hebben samengewerkt als één team; niet zij en wij maar echt samen!’
voorbeelden
‘Ons logo is duidelijk een professioneel ontwerp dat vertelt dat we een kunstzinnige onderneming zijn. Het zorgt ervoor dat onze uitstraling een geheel vormt.’
Sterke concepten bedenken vinden we het leukst
En we zijn er ook goed in
Merkdenken zit in ons DNA en dat is wat we graag ieder binnen ons eigen specialisme voor onze klanten doen. Wij bezitten een natuurlijke nieuwsgierigheid om boven tafel te krijgen wat de écht onderscheidende elementen zijn van jouw organisatie. Daar kunnen en willen we namelijk wat mee: we vertalen jouw unieke onderscheidende kwaliteiten naar sterke concepten in design en copy, voor online of offline.
Vaak hebben wij al jarenlang een relatie met onze klanten. We zijn dat externe bureau dat je altijd kunt benaderen alsof we een collega zijn. Jouw vaste (web)design of communicatiecollega!
Ben jij op zoek naar zo’n sparringpartner?