Nieuw Amsterdams Huys
Stoer en eigenzinnig
Wanneer ben je een bedrijf? Wat zijn de kritische succesfactoren? Wanneer twee ambitieuze ondernemers met veel kennis van de Amsterdamse vastgoedmarkt besluiten om een makelaarskantoor op te richten, is één van de succesfactoren in ieder geval in overvloed aanwezig: een ongekende drive om het anders te doen!
Positionering, naamontwikkeling en huisstijl
Met kennis en kunde in de overdrive alleen ben je nog geen bedrijf. De Vormstrateeg werd ingezet om de positionering boven tafel te krijgen om vervolgens een naam te verzinnen en een huisstijl te ontwikkelen.
Brutaal op een stijlvolle manier
Nieuw Amsterdams Huys werd gelanceerd. Een stoere eigenzinnige stijl met een ogenschijnlijke directheid. Het is geïnspireerd op het font dat vele bruggen siert uit de tijd van de Amsterdamse school. De donkergroene kleur verwijst naar de kleur die werd gebruikt voor het lakwerk van grachtenpanden. Een beetje brutaal op een stijlvolle manier.